Б-г являє Себе Аврааму, через три дні після того, як той у віці 99-ти років здійснює обрізання, але коли Авраам бачить трьох мандрівників, що з’явилися, він поспішає подбати про них.
Один із гостей – ангелів, які з’явилися в образі людей, – повідомляє Аврааму, що рівно через рік безплідна Сара народить сина, чим викликає сміх Сари.
Авраам намагається вимолити у Всевишнього прощення місту Содому. Двоє з ангелів приходять у приречене місто, де Лот, племінник Авраама, надає їм гостинність і вкриває від натовпу содомітян. Ангели повідомляють, що вони послані знищити це місце і врятувати Лота і його сім’ю. Дружина Лота нехтує забороною дивитися назад на місто, що гине, і перетворюється на соляний стовп.
Лот і двоє його дочок ховаються в печері. Думаючи, що весь світ крім них загинув, дочки Лота, напоївши його, лягли з ним і завагітніли. Народжені в них сини стали родоначальниками народів Моава й Амона.
Авраам переїжджає в Грар, де цар філістимлян Авімелех забирає Сару, яка знову назвалася сестрою Авраама, до себе в палац. Уві сні Б-г застерігає Авімелеха, що той помре, якщо не поверне Аврааму його дружину.
Б-г дарує сина Сарі й Аврааму, якого називають ім’ям Іцхак (що означає «розсміється»). На восьмий день Іцхаку роблять обрізання. Аврааму ж 100 років, а Сарі 90 на момент народження їхнього сина.
Агар та Ішмаель виганяються з дому Авраама. Ішмаель мало не вмирає в пустелі, але Б-г рятує його.
Авімелех приходить у Беер-Шеву, щоб укласти союз з Авраамом.
Б-г випробовує Авраама, наказуючи йому принести Іцхака в жертву на горі Морія. Коли Іцхак зв’язаний і покладений на жертовник і Авраам заносить над ним ніж, ангел Б-га зупиняє його. Ягня, яке знайшлося неподалік, приноситься в жертву замість Іцхака.
Авраам отримує звістки про те, що у його племінника Бетуеля народжується дочка Рівка.